tisdag 3 mars 2009

Poppis

det bara rasar in goda vänner här hemma=) jag blir så lycklig så. igår va ju Elinpelin här, idag Petra o tjejerna o imorrn Jessica!Love it! Nu fattas det bara att du Jenny tar o släpar dej hit...sen kan ja inte va nöjdare;) Boka in påsken Jenny då e det dax för gamla goda äventyr! Massor av vin o drinkar o vända upp o ner på the dancefloor! A-k, Jessica, Kicki och Petra e klara, o så har jag flirtat med Elin såklart, och nu me dej!

Nu håller jag på att koka köttgryta, det e att göra sig till.. Jag e superduper trött som vanligt men ska det va så ska det;) Ska ta o träna mina mukkler o sen trycka ett par tre mackor, blev plötslit väldans hungrig i maggen..

Hm...måste fundera ut hur jag ska få bort min son från teven. Hockey hockey hockey....trodde det var slut på hockeysäsongen! Jag kan stå ut o titta på sonen, oki..jag älskar faktiskt att kolla på när sonen spelar MEN inte på tandlösa karlar som ryker ihop o slåss för minsta lilla knuff!

Aj då...sorry alla hockeyälskare nu drar jag:


Adios!

1 kommentar:

Det är ju jag som är hon... sa...

Diskriminering av personer med funktionshinder på arbetsmarknaden, omfattar alla funktionshinder.
Har hitta lite MEN skulle vilja ha något riktigt bra att knyta min problemdiskussion till!